Torsdag

Vädret är tillbaka, för en dag, troligen. Jag hoppas det håller i sig. Jag måste säga att skolan idag och dem andra schemalagda dagarna har varit en rejäl mjukstart vilket jag inte klagar över alls. Riktigt skönt, Idag hade vi endast en riktig lektion, engelska. Slutade kring 12, åkte hem tillsammans med Ollie till mig och lagade en otroligt avancerad maträtt, pasta och bacon med en touch av ketchup. Finfint!
Efter det skulle min kära vän övningsköra med sin pappa så jag och min syster passade på att åka till väla då hon var tvungen att spendera upp ett presentkort innan hon åker tillbaka till luleå om två veckor. För henne blev det en riktigt söt blus och för mig (som inte alls skulle ha någon eftersom att jag måste spara mina pengar då dem bara försvinner hela tiden) blev det en jacka. Super nöjd men ännu en aning fattigare. Allt hittade vi på min favoritbutik Zara. Bild på jackan kommer upp om ett tag. 
Snart ska jag ta och byta om innan jag och min mor åker till sans och balans där vi tränar och kör ett svettigt pass som ett fint slut på denna torsdag. Ikväll kommer min älskling efter hans träning, vilket är ett ännu bättre slut på denna torsdag. 
Vi hörs troligtvis mer sen. 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Din blogg är intressant att läsa alla mina vänner läser den nu! Har blivit tipsad från min kompis! Det enda som fattas är mer uppdatering! Gillar din stil! Kan du ej tipsa om kläder, vinterjackor, väskor?
Kram

Svar: Hej Sandra!Gud vad roligt att höra att du gillar min blogg. Fortsätt sprid till alla dina vänner. Det blir roligare för mig att skriva ju fler läsare jag har.
Jag ska absolut försöka få in fler mode tips.
Kram
Magda Petronella Johansson

2013-08-24 @ 00:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0