Tips! Höstjackor

Jag fick en kommentar om att jag skulle tipsa om lite mode och kläder osv. Jag tänkte att jag idag skulle tipsa om nya höstjackor som kommit in som ligger högt upp på min lista.
 
1: Kommer från min favorit butik Zara, en härlig jacka med fint mönster och band i midjan.
 
http://www.zara.com/se/sv/dam/jackor/vadderad-jacka-kantband-c269184p1295015.html
 
2:Den här jackan kommer också från Zara, en lite speciell jacka med fin färg, älskar den gröna färgen, Jackan går att dela upp så den inte är så lång.
 
3: Även denna från Zara, jag tycker dem har fått in så fina höstjackor, så det är verkligen värt att gå in och kolla där. Men denna jackan.. en enkel svart men snygg jacka.
 
4: Denna jackan kommer från en sida jag brukar köpa mycket kläder ifrån, bubbleroom.
 
5: Här har vi en jacka till en lite coolare stil. Jag tycker den är skithäftig.
 
Jag skulle kunna sitta och tipsa om hundra jackor som jag tycker är fina. Jag kan ge er ett tips, gå in på http://www.bubbleroom.se/sv/kvinna/jackor-kappor. Där finnns så otroligt fina jackor till bra pris, det passar alla eftersom dem har ett så brett sortiment, jackor till olika priser.
 
Hoppas jag hjälpte er lite och att ni får er lust att gå in och faktiskt kika, ni kommer inte bli missnöjda.
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0