Tidig morgon

Sitter nu här på jobbet och inväntar mina frukostgäster som förhoppningsvis kommer snart. Det var en aning tufft att gå upp i morse, ville hellre ligga kvar i sängen hos min älskling, där jag trivs bäst, i hans famn.
Jag tänkte ta upp lite om min gårdag som också var himla bra. Det började med att jag hämtade Olivia efter jobb, stack hem till mig och åt en god lunch och sedan satte det igång. då kanske ni tänkte vadå? jo, det ska jag berätta för er.. STORstädning på Magda Johanssons rum, och det är en STOR sak att ta tag i kan jag säga er. Men gud vilken förändring, vi kastade nog 4-5 stora kassar med skit, allt mellan papper till smink, tottar, klämmor, gamla örhängen (gud vilka skratt vi haft, vilken stil man hade som ung), nämen gud vet allt. Mycket skit var det i allafall. Vi kom på efter att vi skulle tagit "före och efter bilder" men jag tänkte att jag ändå ska fota mitt rum när jag kommer hem om någon är intresserad av det?!? Jag är nöjd med allt och tackar Olivia tusen gånger om. Efter vi kommit igenom hela städningen med en hel del nysningar så packade vi väskorna och åkte hem till Olivia där tjejmys väntade med tjejerna i klassen.
En riktigt trevlig kväll med goa skratt och mycket prat var jag nöjd med min lördag. Jag körde hem runt halv 11-11 tiden då jag skulle sova hos min pojke då jag skulle upp tidigt idag igen. Men det blev lite häng hos hans föräldrars kompisar där han var en stund, så jag somnade gott i hans säng runt 12, halv ett och nu sitter jag här på jobb och är otroligt trött och hoppas på att denna jobbdagen går riktigt fort så jag kan komma hem till mitt fina rum!
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0