Svar på fråga

"Vad fin bild på dig <3 vad använder du ögonbrynspenna eller ögonbrynsskugga? Hade du inte kunnat svara i ett inlägg/videoblogg? Färgar du dem eftersom ditt hår är så ljust? Riktigt snygga!!!"
 
Hej! Jag har väldigt blondt hår som ni kanske ser, och därför blir mina ögonbryn också väldigt ljusa, vilket jag menar med att mina ögonbryn i orginell är helt vita. Det är en smaksak det där med ögonbryn men jag gillar när mina är mörka då det formar mitt ansikte bättre, jag kan känna mig lite "naken" utan någon färg på mina ögonbryn. 
Jag brukar färga min ögonbryn med "Depends frans och ögonbrynsfärg", jag använder en färg som heter brun/svart. Men även fast jag färgar mina bryn så brukar jag ändå måla i dem för att få en lite mer detaljerad form på dem, jag tycker ögonbrynen ser mer stilrena ut då.
Jag använder mig då av antingen id bareMinerals brynskugga som även där har färgen brun/svart eller en palett från Viva La Diva Mix & Match
 
Jag hoppas du fick svar på din fråga!
Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0