säg ingenting till mig

En fri stund. Nu sitter jag hemma med olivia då vi har lite fri tid från kineserna, och självklart passar man på att uppdatera er på vad som händer. Vi började dagen idag med en rörig lektion då vi skulle ändra och fixa med schemat som vi har nu när kineserna är här, det blev många höjda röster och jobbigt då det bara blev för mycket för många. Men till slut löste sig allt, som det brukar göra efter lite om och men. Efter den intressanta stund hade vi en halvtimmes engelska med våra tyskar då vi skulle göra debatter. Kineserna var mest publik. Vi gick därefter några svenskar och åt kina mat på Thaiwan. Riktigt gott, vi snackade om ifall vi skulle ta med våra kineser dit så dem fick testa "vår" kinamat, förmodligen inte alls densamma. 
Vi ska nu i eftermiddag spela bowling med alla och det är något kineserna aldrig gjort så det lär bli intressant. Kloten kommer väl svingas hur som helst överallt, men till sist lär dem väl sig det också :) 
Ikväll blir det middag hemma, något riktigt svenskt som hemmagjorda köttbullar, potatismos, lingon och gräddsås och efter det tror jag och olivia att vi tar med dem till mina "hemtrakter" Krapperup, en riktigt mysig park om ni inte varit där. Kan lova dem minst kommer ta 100 bilder. Den kameran dem har är uppe 24/7, men det är väl så det ska vara, det blir nog lika för oss när vi är i Kina skulle jag tro. 
Det var min dag idag! Ha det så bra tills vi hörs nästa gång. 
KISS & HUGS!
 
Bilder från gårdagens picknik med familjen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0