playing with fire

Vaknade upp hos älsklingen min klockan kvart över 9 då vi började 10 i 10 idag, gick en lektion, slutade halv 12 som vi gör varje måndag, vilket är så skönt. Har än så länge hunnit med att handla med mamma inför att kineserna kommer och gjort en härlig och god smoothie. Som jag sa här ovan så kommer kineserna till oss idag, ni som kanske inte vet så går jag en samhällslinje med en global inriktning där vi har utbyte med andra skolor. Vi har tidigare hunnit med utbyte med Danmark och Berlin och nu i trean har vi utbyte med Kina, så sent ikväll ska vi åka in till hbg, knutpunkten och hämta våra nya vänner. Jag kan säga att det är med blandade känslor som vi hämtar dem, både nervositet, rädsla och samtidigt otroligt förväntad. Det kommer nog blir riktigt bra, förhoppningsvis. Jag kommer ju "dela" mina kineser med min bästa vän så det kommer göra saken lättare. Så ikväll åker jag hem till Olivia och äter hos dem och kollar idol (hon har inget val)  innan vi åker vidare till hbg ikväll. 
Jag kan redan nu säga att min blogg kommer ligga lite i kläm och kommer förmodligen inte kunna uppdatera er lika mycket som jag gör nu, jag hoppas ni har förståelse för det ändå! :) Jag ska försöka slänga in något om dagen så ni vet att jag lever ;p 
Puss och Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0