Ny start

Idag startade det sista året på Kullagymnasiet för mig. Gick endast någon timme innan jag och min fina vän åkte in till Väla för att fixa älsklingens bilnyckel, men blev det fixat? Nej.. Det var mer problem än vad vi trodde så priset blev lite över förväntan så det fick vänta. Vi passade istället på att gå en runda innne på väla. Köpte två tubkjolar från H&M då min svarta som jag redan hade är sliten och väldigt osmaklig just nu. Vi hann också med att äta en god lunch, kebabtallrik för Ollie och Sushi för mig. SUPERGOTT!
Till efterrätt? Jo men visst, varsin gräddbulle fick vi klart i oss, jag tog med saltlakrits och hallon och Ollie tog med passionsfrukt, så otroligt goda.. Vi sa det.. Tur man inte jobbar där, man hade enkelt blivit riktigt överviktig alltså. 
Jag har för någon timme sedan tränat för nästan första gången från ett långt sommaruppehåll, riktigt jobbigt då jag valde idag att köra på två pass efter varandra. Men jag höll ut, men frågan är ifall jag kan stå på benen imorgon. 
Nu ska jag ta en lång skön dusch efter IDOL är slut, fyfan vad glad jag är att det börjat igen. LOVE IT!
Ikväll kommer förmodligen min andra hälft hit och sover med mig. 
Ha det bra. 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0