Min fredag

Uräskta för allt med bloggen och att det varit lite rörigt på sistone, men nu har jag det klart än på ett tag i allafall, funderar fortfarande en del kring min header, kan inte riktigt bestämma mig, så jag testar mig fram lite. Hoppas det är okej!?
Igår höll jag då som sagt på med min blogg stort sätt hela eftermiddagen, började i skolan med hjälp av Amanda som var en aning kunnigare inom detta med design än vad jag är/var. Slutade med att jag och Olivia hamnade i min säng tillsammans med ännu mer fix och ändringar med bloggen. Men det kom ju till nytta och jag tackar båda för den stora hjälpen. Kvällen igår spenderade jag hemma hos min pojke med mys och massa gottis. Somnade runt halv 11 eftersom jobbet kallade klockan 6.30 idag och det är här jag är nu.
Så jag borde gå och ta hand om mina gäster och röja upp så jag senare kan komma hem och njuta av denna Lördag som faktiskt ser ut att bli fin.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0