jag lever

Hej allihopa!
Jag ska bara slänga in ett snabbt blogginlägg att jag lever, allt går bra med kineserna. Väldigt roligt att se hur dem reagerar på allt. Igår hade vi en guidtur på skolan och i Höganäs, roligt och intressant för dem, men mindre för oss.. Men allt gick bra och hemma var vi runt 4 tiden då vi direkt nästan åkte ner till lerhamn med min mamma och syster och badade, dem har aldrig badat i havet förr så dem var riktigt förväntansfulla. Men allt gick bra, kallt som attan var det bara då solen inte varit framme så mycket de senaste veckorna och varmt upp havet. Så dem darrade lite med dem vågade sig i och det tyckte jag var starkt av dem. Dem sa även hela tiden att det var så fantastiskt vackert, och det är nu som man inser det, när man har folk från andra länder som lägger märkte till hur fint vi har det. Vi bor otroligt vackert. Vi åkte hem och åt en god middag som vi hade grillat, dem var lite tveksamma på hur man åt och vad man skulle doppa kycklingen i för sås osv, sen är det självklart att dem har lite svårt att äta med kniv och gaffel, speciellt kniven, det förstår inte riktigt att man ska "såga" sig igenom köttet. Men det går framåt, dem har förmodligen lärt sig hur man ska göra efter dessa två veckor. Efter maten stack vi upp till mölle och kollade på den vackra utsikten och även där var dem otroligt imponerade på hur fint vi faktiskt har det. En bra dag helt enkelt!
Idag har vi haft vanliga lektioner och dem är i Halmstad. Så klockan 17.50 ska vi hämta upp dem på kullagymnasiet men innan dess ska jag njuta av att jag faktiskt är själv och kan slappa då olivia också är hos Albin. Men jag ska faktiskt hem till min saknade pojkvän en stund efter han kommit hem från jobb vid 4 och mysa lite med honom då vi inte ses så mycket nu under dessa 2 veckor. Man får passa på den lilla tid man har att klämma in en träff. 
Vi hörs när vi hörs. 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0