I'M BACK

förhoppningsvis.. hehe, jag har haft en lång paus med bloggandet över sommaren, har faktiskt varit ganska skönt då jag kunnat göra precis vad jag vill. Jag har för övrigt haft en underbart bra sommar men nu är det tyvärr snart slut, på måndag börjar jag skolan igen vilket är blandade känslor. På något sätt ska det bli skönt att komma tillbaka till "verkligheten", rutinerna, träning och följa ett schema som jag inte gjort på hela sommaren. Självklart har man följt schema med jobb osv men jag kan inte riktgit säga att det är samma sak som skolschema, och på tal om vårt skolschema så är det så in i baljan bra.. nästan för bra för att vara sant. 
Men nog snack om skolan.. 
Under min sommar har jag hunnit med ganska mycket, en hel del jobb, mysiga sommarkvällar, en fantastisk resa med min underbara pojkvän, filmkvällar, och en himla massa spenderad tid med fina vänner. 
 
Från då till just nu.. 
Idag har jag jobbat en del på förmiddagen och sedan har jag faktiskt bara legat i min säng och inte gjort ett skit. funderar på ifall jag ska sätta på mig träningskläderna och ta en runda i det fina vädret. Känner att nu när rutinerna ska sättas igång måste även rutinerna på träningen också få sig en omgång. 
Ikväll blir det en träff med min fina vän Olivia och efter det förmodligen en nattdejt med min älskling. 
Hoppas ni får en bra torsdagskväll. PUSS 
 
 
En fin bild från Grekland, fler kommer när jag har tid, eller så här pö om pö! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0