Det går bra nu

En bra dag idag. Började klockan nio med informationsmöte angående gymnasiearbetet vi ska börja med nu, han även sätta igång och kommit hyffsat långt, tack vare mig braiga grupp, Olivia, Amanda och Addis. Skönt att vara igång med ett sådant stort arbete som det faktiskt är. 
Efter skolan har jag faktiskt inte gjort någonting alls. Stack iväg på träning klockan kvart i 6 med en extrem träningsvärk, herregud, jag kan knappt röra mig. Men träningsvärk är skönt, till en gräns ;) 
Nu ska jag kolla vidare på mitt favoritprogram IDOL. 
Ha det gött, så hörs vi mer imorgon. PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kan du inte börja blogga mer? Din blogg är så bra! Hade varit kul ifall du bytande design också eftersom du haft denna ett bra tag! Puss&kram

Svar: Hej Josefine!Vad kul att du gillar min blogg. Jag har haft så mycket att göra att bloggen hamnat i utkanten, men ska verkligen bättra mig, sprid mig till dina vänner så lovar jag att jag ska bli bättre. Designen filar jag på. ska bara hitta det rätta.
Tack ännu en gång.
Kram
Magda Petronella Johansson

2013-08-22 @ 13:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0