dagen idag

Dagen idag har varit bra, fullt ös hela tiden. Vi började skolan klockan 9.40 då våra kineser skulle ha lektioner med de som går i 2an, och vi skulle ha egna lektioner, en lektion som bestod av privat juridik. Den ändå lektionen vi hade seriöst idag då resten av dagen bestod av att peking opera masker samt prata om kina resan och slutligen dansa Zumba. Riktigt kul men svettigt. Jag som verkligen satt igång med min träning efter sommaren kunde ju inte fortsätta på samma sätt som jag gjorde veckan innan kineserna kom eftersom ja, det kom. Så det var skönt att få svettas lite och bli av med lite kalorier! hehe
Kvällen har vi tillbringat hemma hos mig då den var sista kvällen vi sov här. Imorgon flyttar vi alla hem till olivia och bor där tills nästa fredag då dem åker hem. Dock ska vi hem till mig igen på söndag då vi ska ha släktkalas för min syster som fyller år imorgon, 21 år. Då ska dem få uppleva ett äkta svenskt släktkalas med en massvis med kakor. 
Imorgon blir det segling för kineserna, dem ska segla med valkyrien. 
Nu ska jag och Olivia fortsätta tjocka oss i sängen med härlig musik, choklad och chips innan vi lägger oss då hon ska upp och jobba 6.30 imorgon bitti och jag ska köra henne dit. Hoppas jag kan somna om, men det ska nog inte vara något problem. 
Men ni får ha det så bra till vi hörs igen. 
KÖSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0