you

Då var man hemma igen, sittandes i sin säng med ett hav av historia papper runt omkring sig. Jag är så trött på allt som har med skola att göra. vill bara ha sommarlov och bara njuta av mitt liv istället för att tycka det är pest!
_____________________________________________________________________________________________
 
Klockan ringde tidigt idag då jag skulle köra en dubbellektion på körskolan klockan 20 över 7 på morgonen, det var tufft kan jag säga.. En glad nyhet var att det var min sista körlektion. Så snart har man det där kortet som gör en helt fri från andra att ta sig någonstans, ska bli så himla skönt. Längtar är grymt stor! 
Nu ska jag TYVÄRR läsa igenom mina historia häften en gång till och sedan bär av det av till träning och efter det håller jag kväll, dvs, inget plugg som får mig att må dåligt! Idag är det trots allt Sofias änglar :) 
Ha det så bra så hörs vi, PUSS
 
LÅT MG VARA LITEN DÅ ALLT VAR SÅ HIMLA ENKELT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0