Tisdag

Underbara tisdag, eller underbara väder denna tisdag. Att det är tisdag är väl sådär då skolan började idag. Hade tur då vi började en dag där vi slutar halv 2, sprang som fan till bussen för att hinna med den, och det gjorde jag/vi som skulle med den. Att springa i panik är nog det jobbigaste som finns. Vi alla satt ett bra tag efter och var sjukt andfådda. 
Nu sitter jag hur som helst hemma i mitt varma uterum och chillar gärnet. Finns inte så mycket att göra idag då vi inte har så mycket läxor i skolan än så länge. 
Ikväll blir det träning i alla fall. Ett tag sedan jag tränade i Viken då jag varit sjukt förkyld och även valt att springa ute nu när vädret är på topp. 
Funderar även på att byta tillbaka till friskis och svettis då det är mycket närmare samt billigare. Pratar lite med Katarina som kanske ska joina mig att kötta hela vägen fram till sommaren nu. Men tills jag bestämt mig helt så får jag hålla mig på sans och balans i Viken så jag får någon träning i allafall! (: 
Nu ska jag fortsätta njuta av varmen. 
Kyss
En fin bild på mig och min vän! 
VÄNSKAP! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0