Onsdag

Då var det onsdag, mitten på veckan! 
Vaknade upp hos min älskling fast ensam då han började redan klockan halv 7 på morgonen. Jag själv cyklade till skolan klockan kvart över 8 och var hela tiden fram till lunch jätte nervös för vårt stora samhällsprov som ägt rum idag och kommer äga rum imorgon också. Men det stora delen var idag och jag är så glad att det äntligen är över. Jag tyckte att vi fick lite tid på oss att skriva, eller jag hade behövt mer tid på mig, blev en aning stressigt i slutet. 
Efter lunch slutade vi skolan för att ta oss till idrottshallen för en klasskamp mellan vår klass och den andra samhällsklassen. Vem tror ni vann? Jo, vi vann. Men allt var mycket jämt och avgjordes på basket straffar där vi hade turen att sätta fler än dem andra. Jag är stolt över min klass och allas prestationer, vi är verkligen en bra klass. Jag cyklade sedan hem, hela vägen till nyhamn, det var rätt skönt faktiskt. 
Nu har jag landat i min soffa och ska kolla igenom lite av min samhälle innan jag tar det lugnt resten av kvällen. Förmodligen kommer min älskling och tillbringar natten med mig också. 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0