onsdag idag

Då var det onsdag, mitten på veckan, skönt att veckan snart är över, men vi har en del som ska göras innan veckans slut och det är bland annat ett stort historia prov som jag kräker över. Jag längtar till min braiga helg, trots att det är min jobb helg. Allt går så snabbt hela tiden och snart är det sommarlov, jag hinner inte med tiden. 
Så för att kunna klara provet på fredag så bör jag nog sätta igång med pluggandet nu för senare ikväll kommer min älskling hit. Underbart! 
Innan jag avslutar så måste jag bara säga att idag är det onsdag, den 24/4, dvs att min underbara vän fyller år idag, min fina Ollie fyller 18 idag. Grattis ännu en gång mitt hjärta. Loving you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0