Min fredag

Min fredag såg ut som så att  jag slutade kring lite över två då vår sista lektion i fredags var ett historia prov, gick bättre än jag trott och känner mig faktiskt väldigt nöjd. Hoppas vår lärare rättar snällt då man hört att han är rätt tuff när det gäller just rättning. Men i allafall, efter skolan drog jag hem till Ollie då vi fixade och donade inför kvällen då vi skulle fira Olivia som fyllt 18. Mycket fix och trix hade vi framför oss med allt gick som vi tänkt oss och kvällen blev underbar. Hur mysigt som helst då vi ett gäng härliga tjejer satt tillsammans ute i Olivias uterum, drack vin, åt god mat och bara snackade. UNDERBART!
Tog bussen vid en rimlig tid hem då jag skulle upp och jobba tidigt dagen efter. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0