Måndag kväll

Ja, då har jag inte bloggat på ett tag då jag varit iväg med mig pojkvän och bara tagit det lugnt. Jag har varit tvungen att bara stänga ner allt, bara få vara med mig själv och min pojke denna helgen. 
Vi åkte upp till stugan i lördags vid lunch, tog det bara lugnt. Låg ute och sola på altanen ett långt tag då vädret var helt underbart. Klockan fyra fick min pojke se Arsenal på tv, så då passade jag på att läsa lite samhälle eftersom vi har prov på onsdag, men det var inte länge jag pallade med det då jag inte fattade någonting, så jag höll min älskling sällskap framför fotbollen istället. På kvällen åt vi en god middag bestående av räkor, vitlöksbröd och drack ett gott vitt vin. Kunde inte vara bättre. Jag fick en body lotion från diesel av min pojke som luktar helt otroligt gott, ni kommer att få se den senare. Vi hade en mysig kväll, en sådan kväll som bara jag och mitt hjärta kan ha. Jag älskar honom otroligt mycket. 
Dagen därpå lämnade vi kring lunch tiden och begav oss till väla en snabbis för en liten koll ifall vi skulle hitta något då Rasmus hade presentkort där. Jag själv köpte bara en deo och en ny BB cream eftersom min gamla tagit slut. Jag kan verkligen tipsa om dem. Självklart har alla olika åsikter om allt och jag har hört både bra och dåliga ord angående just BB cream, men min åsikt är att det är jättebra, den täcker bra och får en fin jämn hy. 
Innan vi körde hem till mig för kvällsmat och mys så stannade vi hos Rasmus farmor och farfar och fikade. 
Vi hade annars en jätte mysig kväll tillsammans hos mig då vi åt goda frukter och kollade på Hypnotisören. 
 
Min vecka startade i kaos, då allt är sjukt stressigt i skolan just nu, har ett stort samhällsprov på onsdag där man ska plugga in sjukt många frågor, skjut mig! Men jag ska väl försöka klara mig igenom denna veckan också. Tur jag har bra människor runt omkring mig som stöttar. Nu ska jag försöka läsa igenom en sista gång mina papper innan jag håller med skolplugg för idag, Imorgon kör jag och Olivia på hårt genom att plugga hela eftermiddagen tillsammans, förmodligen blir det lite roligare än om man sitter ensam. 
Hoppas ni får en bra kväll. 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0