Lördag idag

Min gårdag var kanon, firade fina farmor som fyllt 90 och hade ett jättemysigt släktkalas tillsammans med min stora släkt. Vi åt god mat och god efterrätt, lekte med Sigge som var det yngsta barnet. Eftersom farmor hållt igång hela dagen så åkte vi hem redan vid 22 tiden. Hem till Rasmus for vi och landade gott i hans säng innan det var dags att gå upp klockan halv 7 för att jobba. Jobbet gick bra idag, grymt tråkigt tyckte jag att det var idag dock, fanns ingenting att göra och alllt var bara så långtråkigt. Nu ligger jag i sängen och har precis kollat klart på let´s dance som jag missade igår. 
Ikväll blir det lugnt då jag ska jobba imorgon igen, jag ska bara vara hemma med pappa då mamma ska ut med tjejerna och äta och kolla bio, min älskling ska även vara med sina vänner så det blir pappa och jag ikväll. 
Nu ska jag städa mitt rum och sen bara njuta av att det faktiskt är helg och inte skola -.- 
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0