Imorgon är det fredag

Yes, då var vi här igen. Hemma från skolan återigen. Dagen idag har bjudit på en lång dag av massa skolarbete, utvecklingsamtal och sista provet av samhälle. Kändes skönt att det äntligen är över. Nu får man bara snart börja plugga på historian som vi också där ska ha ett prov om Kina. Jag kommer snart drömma mardrömmar om Kina. Nädå... Jag längtar fruktansvärt mycket tills vi åker dit, ett minne förlivet. 
Jag och min fina vän Olivia har också idag suttit och planerat en himla massa som vi ska göra de kommande veckorna, allt börjar om 2 veckor. Då är äntligen min vän 18!!!!! 
Nu ska jag bara ta det lugnt framför min dator innan jag ska äta och byta om för träning. 
Hoppas allt är bra med er! 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0