Fredag idag då

Gårdagen var otroligt nervös och väldigt upplevelserik. Jag körde nämligen halkan som ni kanske läst i mina tidigare inlägg. Var sjukt nervös och trodde att jag skulle dö till en början, men efter första åket gick att jättebra och allt blev bara roligare och roligare. Verkligen en upplevelse. 
Vi var fyra stycken som åkte tillsammans dit dvs att vi turades om att köra, två på vägen dit och två på vägen hem, och jag körde sista biten av alla, alltså tillbaka till körskolan igen. Eftersom jag kört hela dagen så var det inte så nervöst att köra hem trots att man körde massa andra elever som man automatiskt jämförde sig med. 
Men allt gick bra och jag var nöjd. 
En glad Magda åkte sedan till min pojkvän för en mysig promenad tillsammans med han och hans familj, landade efter en lång promenad hos Rasmus farmor och farfar för lite mys och massa prat. Vi somnade ganska tidigt i hans säng efter en massa snack om allt var livet kan ge. Otroligt skönt att ha honom vid min sida när vissa saker känns tungt. Att bara få prata ut och släppa allt och bara få gråta och få känna att han bryr sig och bara håller om mig är det bästa sättet för att få mig på bra humör igen. 
På söndag har jag och min andra hälft varit tillsammans i 2 år och det ska firas tillsammans med varandra uppe i deras stuga, Vi ska, bara vi, tillsammans, äta god mat och dricka gott och bara njuta av varandras sällskap. 
Nu ikväll ska jag bara umgås med Agnes och bara ha en mysig tjejkväll. 
Hoppas ni får en bra fredag och en bra start på helgen. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0