dåså..

Då var det söndag igen, söndagsångest! 
Tuff och stressig dag idag på jobbet då alla gäster kom ner samtidigt, varför kan dem inte lära sig att dela upp sig? Man får springa runt hela tiden, plocka disk, fylla på mat, diska, plocka ut ren disk, se till så allt ser fint ut, och samtidigt som detta så ringer telefonen 24/7, var det meningen att allt bara skulle bli jätte jobbigt för mig idag? 
Aja, slut gnällt.. Nu sitter jag i allafall hemma, gjort sedan klockan ett ungefär, har gjort klart mina uppgifter inför imorgon både i samhälle och i engelskan. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och tvätta av min färg som sitter i mitt huvud för att "sudda" ut dem markerade linjerna jag har i håret då utväxten har satt sina spår. Det får nog bli en tur med slingor till innan sommaren, jag är en riktig blondin i mig själv, jag blir riktigt vit-hårig på sommaren, fint är det.. om man är brun!! Vilket jag hoppas jag blir denna sommaren om inte jobb och dåligt väder tar över min tid för mycket. 
Om en stund ska jag även åka hem till min älskade pojkvän där jag tillbringar resten av kvällen och natten eftersom han flyger till Stockholm imorgon, dock bara till tisdag så jag hinner inte må dåligt för att jag inte har honom så nära så länge. En annan anledning till varför jag sover där inatt är för att jag ska ta bussen extremt tidigt in till stan imorgon då jag ska övningsköra inne i stan klockan 07.20. KUL??? 
Men vad gör man inte för att få tider då alla är upptagna.. Men det ska nog gå bra. 
Nu har jag inte tid att skriva mer då färgen ska bort, hoppas ni får en bra söndag och njut av vårvädret.
PUSS
 
Det får bli en bild på mig och min syster för ett antal år sedan! :)
Söt man var, och gud vad lätt man hade det, ingen som tjatade på en, inga läxor och ingen panik, TA MIG TILLBAKA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0