dagen idag

Dagen idag har varit bra, en lång skoldag en bra eftermiddag och en härlig träning. 
min eftermiddag bestod av bak, jag bakade biskvier med en topping som hade kaffesmak i sig, så otroligt goda. Det är så mysigt att baka ibland, få trixa och fixa i köket som jag alltid älskat, ända sen jag var liten då jag alltid skulle vara med i köket och laga allt som skulle lagas osv. På så sätt längtar jag lite tills jag flyttar hemifrån, att få laga min egna mat, välja själv och utforska mina kunskaper i matlagning. 
Träningen blev lite speciell idag då jag inte hade så mycket tid på mig, så jag körde kondition i 35 minuter och efter det mage i 15 minuter, men det är bättre än inget. Man får tänka så :) 
Nu ligger jag i min säng och ska kolla på Sofias änglar som jag missade innan vid 8 då jag tränade. 
Imorgon är det fredag och min helg kommer bli så bra, lugn och skön med dem jag absolut älskar. 
Men vi hörs mer imorgon, puss på er. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0